گزارشی از یک همایش؛ استراتژی‌های افزایش کسب درآمد در دام‌های کوچک

این سمینار به ابتکار شرکت بیزینومد، پنجشنبه ۷ دی ماه ۹۶ در سالن تشریفات کردستان در شهرک فجر تهران برگزار شد.

سلامت وت – سمینار یک روزه استراتژی‌های افزایش کسب درآمد در دام‌های کوچک، با هدف آموزش راهکارهای بهبود کسب‌وکار برای دامپزشکان، پنجشنبه ۷ دی ماه ۹۶ در سالن تشریفات کردستان در شهرک فجر تهران برگزار شد.

در این سمینار مدیران ثروت‌آفرین دامپزشکی، ، به ارائه تجارب و آموخته‌های خود در راستای بهبود فضای کسب‌وکاری فعالان عرصه دامپزشکی و دام‌های کوچک پرداختند.

در همایش «استراتژی‌های افزایش کسب درآمد در دام‌های کوچک» که به ابتکار شرکت بیزینومد برگزار شد، استادان و متخصصان برجسته‌ دامپزشکی و کسب و کار از قبیل دکتر ایمان معماریان، دکتر محمد ملازم، دکتر محمد مهاجر و دکتر یحیی علوی حضور داشتند که طی این همایش، تجربیات و دانش تخصصی خود را به حاضران ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار سلامت وت، این همایش که با هدف تقویت فرهنگ کارآفرینی در عرصه دامپزشکی برگزار شد، با استقبال گسترده‌ای از جانب دانشجویان، کلینیسن‌ها و سایر علاقه‌مندان همراه بود.

درد دل‌های تیم برگزار کننده

در بخش اول این همایش فراز بلبلی، به عنوان مدیرعامل شرکت فراز، که در قالب شرکت بیزنومد، برگزاری این همایش به ایراد سخنرانی پرداخت و به ضرورت‌های موجود برای برگزاری چنین همایش‌هایی اشاره کرد.

فراز بلبلی

فراز بلبلی

وی در ادامه با ذکر مشکلاتی که در مسیر برگزاری این همایش وجود داشت، خاطرنشان کرد: برخی استادان دو روز مانده به همایش، اعلام کردند که نمی‌توانند در این همایش شرکت کنند و یکی از سرمایه‌گذاران نیز در نیمه راه، از همکاری با ما دست کشید و مجبور شدیم خودمان همه هزینه‌ها را متحمل شویم.

او ادامه داد: اهمیت برگزاری چنین همایشی برای دانشجویان و علاقه‌مندان، موضوعی بود که به تیم برگزار کننده، انگیزه لازم را داد و علی‌رغم همه مشکلات، با پیگیری و جدیت توانستیم این همایش را برگزار کنیم.

کارگاه اول؛ تکنیک‌های رفتار صحیح با مشتری

فراز بلبلی به عنوان مدرس اولین کارگاه این همایش، به ارائه نکاتی مهم درباره روش‌های مواجهه با مشتری و صاحبان حیوانات پرداخت و به شکل تفصیلی نکات لازم برای جذب مشتری در حوزه کسب و کار دام‌های کوچک را بر شمرد.

محور اصلی این کارگاه برشمردن علل و عوامل موفقیت و عدم موفقیت کلینیسن‌ها و دامپزشکان مختلف براساس روان‌شناسی فروش و برخورد با مشتری بود.

کارگاه دوم؛ دامپزشکی حیات وحش در ایران

دکتر ایمان معماریان که به عنوان یکی از پیشگامان عرصه دامپزشکی حیات وحش در ایران شناخته می‌شود در این کارگاه به معرفی این زمینه از دامپزشکی پرداخت و موانع موجود در مسیر رشد آن در ایران را بررسی کرد.

دکتر ایمان معماریان

دکتر ایمان معماریان

معماریان که سال‌های زیادی را در خارج از ایران به فراگیری دوره‌های مختلفی در زمینه حیات وحش سپری کرده است و هم اکنون نیز سمت دامپزشک پارک پردیسان و باغ وحش تهران را بر عهده دارد، تجربیات متعدد خود از سایر کشورها را برای حاضران ارائه کرد و به سوالات حاضران نیز در این زمینه پاسخ داد.

کارگاه سوم؛ برندینگ شخصی و انواع برندها

دکتر محمد ملازم

دکتر محمد ملازم

این کارگاه به سخنرانی دکتر محمد ملازم اختصاص داشت. او که از راه دور و به کمک اسکایپ در این همایش حضور داشت، درباره برندینگ شخصی و انواع برندها صحبت کرد و نکاتی که یک دامپزشک باید در راه اندازی کسب و کار باید بداند را برشمرد.

کارگاه چهارم؛ برندسازی در عرصه دام کوچک

دکتر محمد مهاجر مدرس چهارمین کارگاه این همایش بود که به موضوع برندسازی در عرصه کسب و کارهای دام کوچک پرداخت.

دکتر محمد مهاجر

دکتر محمد مهاجر

او در ادامه به انواع روش‌های برندسازی در این حوزه اشاره کرد و تکنیک‌های لازم برای ماندگاری یک برند در عرصه کسب و کار را توضیح داد.

بخش دیگر سخنرانی دکتر مهاجر به علل تاثیر یک برند در ذهن مردم و تاثیر بیشتر یک برند در مقایسه با سایر برندها اختصاص داشت.

کارگاه پنجم

دکتر یحیی علوی که داری مدرک PhD رفتار مصرف کننده از دانشگاه فلوریدای آمریکا است و تجارب زیادی در حوزه کسب وکار دارد، در این کارگاه به ارائه دانش و تجارب خود در زمینه افزایش درآمد پرداخت و تکنیک‌های روز دنیا را در این زمینه تشریح کرد.

دکتر یحیی علوی

دکتر یحیی علوی

لازم به ذکر است در بخشی از این همایش نیز کارشناسان شرکت بازاریابی و ارتباطی منتور، به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شرکت فراز، به ارائه مشاوره به متخصصان و تکنیسین‌های حاضر در همایش پرداختند.

فراز بلبلی به عنوان مدیرعامل شرکت فراز، درباره این همایش و برنامه بیزنومد برای ادامه این نوع رویدادها به خبرنگار سلامت وت گفت: به‌زودى با کارگاه‌ها، همایش‌ها و سایر خدمات کسب‌و‌کارى مربوط به دامپزشکى، دروازه‌هاى جدیدى را در کسب و کار حوزه دامپزشکى خواهیم گشود و منتظر پیشرفت کسب و کار خود با کمک مجموعه ما باشید.

____________________________________________________________________________________________

همچنین در این زمینه بخوانید:

____________________________________________________________________________________________




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *